Generelle oplysninger

A Pretty Good Company

v/ Sarah B. Stage High
Søndergade 50, Lynæs
3390 Hundested

CVR 41421673

Levering

Vi sender med DAO og du kan vælge mellem omdeling eller afhentning i pakkeshop/pakkeboks. Vi sender din pakke inden for 24 timer på alle hverdage, fra bestillingen er blevet lagt i Yollys webshop.

Vi leverer i øjeblikket kun til Danmark. Ønsker du forsendelser til andre lande kontakt mathias@yolly.dk

Du kan vælge mellem omdeling eller afhentning i pakkeshop/pakkeboks og fragten differentierer alt efter, hvad du vælger. Ønsker du hjemmelevering er prisen 39 kr. og ønsker du afhentning i pakkeshop/pakkeboks er prisen 29 kr. Du kan også vælge at afhente magasinet på vores lager. Kontakt os venligst på mathias@yolly.dk, hvis du ønsker at afhente din pakke selv.

Gensending ved manglende afhentning

Har du glemt eller ikke haft mulighed for at afhente din pakke ved dit udleveringssted, bliver pakken sendt retur til os. Det vil sige, at pakken skal gensendes, før du kan modtage din pakke. Da der er en del i forbindelse med returnering og gensending, opkræves der et nyt forsendelses beløb.

Gensending koster 70 kr. Beløbet dækker over omkostninger for returnering og ny forsendelse.

Gensending kan bestilles her.

Priser

Alle priser på yolly.dk er inklusiv eventuelle viste rabatter og 25% moms.

Betaling

Du kan betale med de mest almindelige danske og internationale betalingskort. Du har også mulig for betaling via MobilePay, PayPal og Apple Pay.

Ved abonnement er det kun muligt at betale med betalingskort.

Alle betalinger foretages og behandles af Reepay.

Abonnement

Når du abonnérer på Yolly Magazine er dit abonnement fortløbende. Du vil automatisk, hver tredje måned, i forbindelse med nye udgivelser, blive trukket magasinets beløb + den aftalte fragtomkostning. Dit abonnement håndteres af Reepay og du vil til hver en tid kunne opsige dit abonnement uden varsel.

Ønsker du at opsige dit abonnement, skal du sende en email til mathias@yolly.dk. Emnefelt: Opsigelse af abonnement. Oplys: Navn, adresse og abonnementsreference.

Ændring og annullering af ordre

Du kan som udgangspunkt ikke ændre eller annullere en ordre, da vi som regel pakker fra dag til dag. Du kan kontakte os på mathias@yolly.dk, hvis du har brug for at tale med os om din ordre. Vi svarer inden for 24 timer.

Ingen fortrydelsesret på tidskrifter

Magasiner og tidsskrifter er undtaget fra den almindelige fortrydelsesret. Ønsker du at give os feedback på indholdet er du velkommen til at skrive til mathias@yolly.dk.

Fortrydelse og retur af andre produkter

For alle andre produkter på Yollys webshop gælder den normale 14 dages returret, hvis produktet ellers er i den oprindelige uåbnede stand.

Du betaler selv for returfragten. Returvarer sendes til:

A Pretty Good Company

Att. Mathias Holm Hansen
Søndergade 50, Lynæs
3390 Hundested

Når vi har modtaget varen og kontrolleret, at varen er i acceptabel stand, tilbagebetaler vi det beløb du har betalt for varen, inden 14 dage. Beløbet indbetales altid til samme betalingskort, som du anvendte ved købet.

Varer med skader og mangler

Vi sender alle vores produkter i slidstærk emballage, der beskytter din vare. Ønsker du at reklamere over en eventuelt beskadiget vare beder vi dig skrive en mail til os hurtigst muligt på mathias@yolly.dk, hvor du også vedhæfter et billede af din ordre, så vi kan se manglen.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Kontakt os, inden du sender en vare retur. Husk at tage et billede af en evt. beskadiget vare, du ønsker at reklamere over, så vi kan tage stilling til en evt. reklamationsret.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos os og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige på yolly.dk er A Pretty Good Company. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: mathias@yolly.dk.